سزاوار ِ تو   
گم شد خبر ِ این که چه شد کیشم و ماتم
از بس که پر از لذت ِ تکرار صداتم
هی گفت ببخشید و به من بوسه نبخشید
هی گفت که من آیه‏ی ِ  تحریم ِ زکاتم
امروز لبت رنگ ِ پشیمان‏شده دارد
من حافظ ِ شیرینی ِ این شاخه‏نباتم
یکباره‏تر از حیرت ِ دریای ِ حضورت
نزدیک به سرچشمه‏ی ِ آغاز ِ حیاتم
گرداب ِ نگاهت بغلم کرد و شکستم
بنشین به تماشا که چنین غرق ِ نجاتم
افتاده‏ام از بار ِ مجازات ِ گناهت
حالا به سبکبالی ِ یک جرعه نشاطم
از بس که غزل شد در و دیوار ِ اتاقم
در گردش و رقصند درختان ِ حیاطم
ای معنی ِ جانم ! هیجانم هیجانم
شاید که سزاوار ِ تو باشد لحظاتم

نمیدونم
بذار چشم ِ قشنگت برام آینه باشه
کسی جز من و جز تو  تو این قصه نباشه
با نیلوفر ِ شعرام به دور ِ تو می‏گردم
که سرگرم ِ تو باشم با این دستای ِ سردم
نگام کن...چه جوری ؟...خریدار
صدام کن...به چه اسمی ؟ ...نمیدونم
هزار فصل ِ بهاری برات خاطره دارم
هزار ابر ِ بهاری برات گریه می‏بارم
هزار ساله خدایی هوادار ِ تو هستم
از اون باده‏پرستام که با اسم ِ تو مستم
هزار ساله خبر نیست از اون وعده‏ی ِ شیرین
کی گفته که شما هم سراغم رو نگیرین ؟
نگام کن...چه جوری ؟...خریدار
صِدام کن...به چه اسمی ؟ ...نمیدونم
نگات کردم و گفتی چه حرفای ِ عجیبی
سلام کردم ومُردم تو احساس ِ غریبی
توی ِ خواب و خیالم دیگه پا نمیذاری؟
دروغای ِ تو زیباست با عشقی که نداری
نگام کن...چه جوری ؟...خریدار
صدام کن...به چه اسمی ؟ ...نمیدونم

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 7 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 07:52 ب.ظ http://www.gharibaneh.blogsky.com

زیبا بود به منم یه سر بزن

عادل چهارشنبه 7 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 08:12 ب.ظ http://eby.blogsky.com

سلام بابا تو دیگه کی هستی خیلی وبلاگت قشنگه
یه سر هم به من بزن و یه چیزی تو وبلاگم هست می خوام در بارش نظر بدی
ممنون
بای

مسافرکوچولو پنج‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 10:45 ق.ظ http://mosaferkoochooloo.blogspot.com

خیلی زیبا بود مثل همیشه، موفق باشید و پایدار اینکه میگم زیبا بود واقعاً‌ زیبا بود راستش من با خودن شعراتون انقدر احساس خوبی بهم دست میده که نمیدونم چی بگم غیر از اینکه خیلی زیبا بود و به امید اینکه بازم حرفای دلتونو بخونم، مهر افزون... خوش زی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد