عاشق ِ تو خواهم شد   
قسم به خواب ِ خدا عاشق ِ تو خواهم شد
به جان ِ چشم ِ شما عاشق ِ تو خواهم شد
قسم به بال ِ کبوتر - به هر چه معجزه هست
که پشت ِ آینه‏ها عاشق ِ تو خواهم شد
قسم به منزلت ِ این زمین ِ بارانی
پرنده‏ای دو هوا عاشق ِ تو خواهم شد
قسم به هر چه قسم خورده‏ای و یادت نیست
قسم به آن که مرا ... عاشق ِ تو خواهم شد
دوباره آمده‏ام تا بگویمت که نرو
تو هم نگو که چرا عاشق ِ تو خواهم شد
من این چنین که شکستم ... گلایه‏ها کافی‏ست
ببین ! شکسته‏صدا عاشق ِ تو خواهم شد
شبی شبیه ِ شراب از حریر ِ زلف ِ تو کو؟
که گرم و مست و رها عاشق ِ تو خواهم شد
برای بادگیم رودخانه کم دارم
و من به لطف ِ خدا عاشق ِ تو خواهم شد
برای ِ بندگیم یک بهانه هم کافی‏ست
پس از نماز و دعا عاشق ِ تو خواهم شد
...
-ولی به جان ِ عزیزت کسی نمی‏داند
چگونه ... کی ... و کجا عاشق ِ تو خواهم شد

من هم بلدم
در طالع ِ من هست ثوابی و گناهی
یک پنجره دیدار ِ تو – یک حنجره آهی
دارم هوس ِ خیره شدن در تو به تکرار
دریای ِ تنم طعمه‏ی ِ موج است و تو ماهی
من هم بلدم باده بنوشم بدنم را
من هم بلدم عشق بورزم به نگاهی
تو مال ِ منی . من که خداوند ِ خیالم
لبریز ِ توام من چه بخواهی چه نخواهی
از رهگذر باغ ِ تو یک بوسه نچیدم
یعنی به سرم عشق ِ تو نگذاشت کلاهی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد