سالهای ِ قبل از این
ای درد ِ درمان‏سوز ِ من ! یک شب علاجت می‏کنم
یا گیج و منگم می‏کنی . یا هاج و واجت می‏کنم
دیگر نمی‏نوشم تو را . باید که بفروشم تو را
من تاجر ِ بازاریم . در خود حراجت می‏کنم
باز از طبیعت - از خدا - شاهانه می‏خواهم تو را
دریایی از تن‏تشنگی - سهم ِ خراجت می‏کنم
من سقف ِ بی‏دیوارم و - هی خشت بارم می‏کنی؟
دارم تک ِ دل می‏زنم - من هفت‏خاجت می‏کنم
چند آبنوس ِ بوسه‏ بر – آن گوی ِ عاج ... اصلا خودت
گفتی که بر غیر از خودم - بی‏احتیاجت می‏کنم
من بی‏کراوات آمدم ! با قد و بالات آمدم
دارم غزل می‏کارم و - شمشاد ِ کاجت می‏کنم
پیش ِ تو زانو می‏زنم . دستم النگو می‏شود
این اشک ِ بی‏صاحب فقط - الماس ِ تاجت می‏کنم
تصمیم ... می‏گیرم تو را ! - در سالهای ِ قبل از این
ای درد ِ بی‏درمان ِ من ! دیدی؟ علاجت می‏کنم
نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 28 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 08:06 ب.ظ http://nimaabed.persianblog.com

salam.shan o sar faraz bashid saadedel aziz va ghayeb az nazar:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد