نزدیکترین من
نزدیکترین من به تو : این شاعر ِ تنها
آن عاشق ِ غم‏دیده : غریبانه‏تر از ما
معشوقه‏ی ِ این رابطه کو ؟ آن که تو بودی
با روسری ِ نازک ِ آغاز ِ تماشا
...
نفرین به غزلهای ِ پریشان ِ خودم باد
من عاشق و معشوقه تویی - هر دو همین‏جا
من هیمه‏ی ِ بزم  ِ توام ای آتش ِ آرام!
پس چیست نگاه ِ تو ؟ جواب ِ سر ِ بالا؟
...
بگذار در این خاطره‏ی ِ گرم بمیرم
با بغض ِ گره خورده‏ی ِ این چشم ِ تراوا
من بین ِ تو و فاصله دیوار ِ بلندم
دیوار ِ  فرو ریخته با شاید و اما
نظرات 1 + ارسال نظر
فتاح چهارشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 05:07 ب.ظ http://takblog.com/fattah

یگانه دوست فرزانه ام رامین جان وبلاگت را دیدم به خصوص آخرین شعرت خیلی قشنگه درست مثل تنهایی من . ¤ من در آسمان ذوق طیران یافته تو پرواز کردم از سکوت و خلاء گذشتم و تا انتهای ابدیت و تا مرز بی نهایت پیش رفتم و در ذوق منجمد تو آب گشتم و تو را سلامی دوباره گفتم چون که نمی توان تنها پرواز کرد با بال کوتاه من با بال تو پرواز نمودم و دوباره به خاک باز گشتم و دوباره خاکستر نشین شدم:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد