امروز
امروز که می‏آیی - بر عشق مبارک باد
این نوبت ِ رسوایی - بر عشق مبارک باد
امروز خرامانی - در معبد ِ چشم ِ من
این خوش قد و بالایی - بر عشق مبارک باد
امروز سرافرازم - آغوش ِ تو آغازم
این عشرت و زیبایی - بر عشق مبارک باد
امروز که می‏ریزد - از تاک شراب ِ تو
این مستی و شیدایی - بر عشق مبارک باد
امروز نگاه ِ تو - در آینه می‏رقصد
این رنگ ِ فریبایی - بر عشق مبارک باد
...
امروز که تندیس ِ - خاموش ِ تو خواهم شد
این بودن ِ بودایی - بر عشق مبارک باد


آغاز ِ بی ‏پایان
تو ای از آرزو بالاتر ِ من
ببین!  ای حضرت ِ والاتر ِ من
منم فرهاد و تو شیرین‏ترین خواب
منم مجنون و تو لیلاتر ِ من
منم آغاز ِ بی ‏پایان ِ عشق
تو ای از هر زمان حالاتر ِ من
پر از من می‏شود آوازت اما
نمی‏خواهی دل ِ رسواتر ِ من
...
تو را گم کرده‏ام با هر چه بودم
تو را ای نیمه‏ی ِ تنهاتر ِ من


 
نقشه‏ی ِ تازه
مزه‏ی ِ عشق می‏دهی - مثل ِ شراب می‏شوی
طعنه به آب می‏زنی - باده‏ی ِ ناب می‏شوی
سر به فلک نمی‏زنم - دست به دامن ِ توام
تشنه‏ی ِ با تو بودنم - هر چه سراب می‏شوی
من چقدر تو میشوم - با همه بی‏قراریم
پیرهن ِ تو می‏شوم - غرق ِ حجاب می‏شوی
شرم ِ حضور می‏کشد - گوش ِ مرا و دست ِ تو
نقشه‏ی ِ تازه می‏کشم - نقش ِ بر آب می‏شوی
نوبت ِ ما گذشته و - خاطره‏ی ِ تو هم - ولی
در غزل و ترانه‏ام - دوباره باب می‏شوی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد